Çıtır Topkapı escort bayan İlayda erkeğine özel davranıyor

Çıtır Topkapı escort bayan İlayda erkeğine özel davranıyor
Beyler öncelikle hepinize selamlar.. Ben çıtır Topkapı escort kadınınız İlayda. Ben kesinlikle cinsel anlamda sizler için çok özel bir genç kadın olduğumu düşünüyorum. Çünkü ben erkeğime çok özel davranan bir kadınım. Tabi ben sizlere çok özel davrandığım için o yüzden de sizler içinde aynı şekilde çok özel bir kadın oluyorum. Yani bence zaten cinsel ilişki sırasında bir kadının kesinlikle partnerine çok özel davranması gerekiyor. Fakat ne yazık ki özel yaşamda bunu birçok kadın yapamıyor. Aslında sadece özel yaşamda değil burada size cinsel ilişki hizmeti sunan birçok kadında bunu yapamıyor. Mesela burada ki birçok kadının sizlere cinsel ilişki hizmeti sunma amaçları da para kazanmak olduğu için onlarda sizlere özel davranmak yerine biran önce sizinle geçirecekleri zamanın bitmesine ve ücretlerini almaya odaklı oluyorlar. Tabi ki de ben Topkapı çıtır escort kadınınız olarak kesinlikle böyle değilim. Benim için erkeğim her zaman çok özel ve önemlidir. O yüzden bende erkeğime her zaman çok özel davranırım.

Olgun erkekleri de istiyorum


Şimdi siz belki de ben çıtır bir Topkapı escort kadınım diye benim yalnızca genç erkekler ile cinsel ilişki yaşamak isteyeceğimi düşünmüş olabilirsiniz. Aslında böyle düşünüyor olmakta da elbette haklısınız. Çünkü burada bulunan birçok genç kadın erkeklerde yaşlarına göre ayrım yaparak sadece genç erkekler ile cinsel ilişki yaşamak istiyorlar. O yüzde tabi ki de çıtır bir kadın olarak benimde sadece genç erkekler ile cinsel ilişki yaşayacağımı düşünmekte haklısınız. Fakat her ne kadar düşünmekte haklı olsanız bile bu düşünceniz doğru değil beyler. Çünkü ben yalnızca genç erkekler ile görüşen bir çıtır kadın değilim. Ben olgun erkekleri de cinsel yaşamımda istiyorum. Yani aslında ben, benimle cinsel ilişki yaşamak isteyen her erkeğim ile görüşmek istiyorum. Öyle erkeğimin yaşına takılan bir çıtır kadın kesinlikle değilim. Dediğim gibi benim için erkeklerimin hem de benimle beraber olmak isteyen erkeklerimin hepsi çok özel.

Tüm gecemi sizinle geçiriyorum


Ben çıtır Topkapı escort kadınınız olarak sizlerle gecelik görüşmeler yapıyorum. Evet beyler, ben tüm gecemi sizlerle beraber geçiriyorum. Yani sizinle sadece bir saat geçirmek bana gerçekten kesinlikle yetmeyecekti. O yüzden bende sizinle en başından gecelik olarak görüşmeye karar verdim. Çünkü ben nasıl bir cinsel ilişki de tatmin olabileceğimi bilen bir genç kadınım. Evet siz belki bu zamana kadar cinsel anlamda kendisini çok da iyi tanımayan kadınlar ile beraber olmuş olabilirsiniz. Fakat ben o kadınlardan değilim beyler. Zaten eğer sizin tanımış olduğunuz o kadınlardan olsaydım o zaman şuan bende zaten burada olmazdım. Çıtır bir genç kadın olarak burada olmuş olmamdan zaten daha önceden beraber olduğunuz kadınlara da hiç benzemediğimi anlayabilirsiniz. Gece boyu sizinle harika zevkler yaşayacağız beyler. Ben tüm gecemi sizlerle beraber geçirmek için burada sizin telefonlarınızı bekliyorum.

Çıtır derken valla ben kilolu ama güzel bir bayan gördüm. Ama çıtır bir bayan göremedim benm için sorun yok ben kilolu seviyorumda başkası için sorun olabilir :)